csütörtök, augusztus 08, 2002

Az este meglehetősen eseménydús volt. B-vel sajttálaztunk a Ráday utcában egy népszerű kávézóban, jól kibeszélve az aktuális magánéleti problémáinkat .. Kicsit eláztam (nem, nem úgy!), mert sikerült az utca túlsó végében parkolni .. Ahogy hazaértem, felhívott K, hogy találkozzunk, "lerázza" a pasiját .. K régi barátnőm, az egyetlen, akivel gimnázium óta tartom a kapcsolatot. Autóztunk egyet a városban, megálltunk a Nagyi Palacsintázójában, majd haza.. Villogó fények, igazoltatás. Gépjármű forgalmi engedély, jogosítvány.. "én még ilyen kicsit sosem láttam" szonda. De megúsztuk. K két szempillarebegtetés közben megjegyezte, furcsa, mióta audija van, milyen gyakran igazoltatják :)
Még sosem vezettem ittasan (Talán egyszer 5 métert, míg parkoltam) ..nem is merem kipróbálni, tuti azonnal lekapcsolnának. Ilyen az én formám.