vasárnap, október 06, 2002

Az elmúlt hét a puskaírás (tanulás) jegyében telt. De a munka remélem meghozza gyümölcsét. G a vizsgán újra bebizonyította, hogy egy rosszindulú hisztérika. A mostani cirkusz, amit lerendezett, korántsem viselt meg annyira, mint az előző.. talán még azt hittem, jó barátnőm, akire lehet számítani. Azóta megszabadultam ettől az illuziótól. M-el (egyetemi másik barátnő, bár őt nem ismerem annyira) még maradtunk átnézni a következő vizsga anyagát, G pedig bevágta a durcát, és hazament, hogy a faszijával lehessen, mert az éppen nem dolgozik (éjjeliőr). Hazafelé az autóból felhivtam, hogy akkor most fejezze be a hisztikét, de kb lerakta a telefont - miközben még az egyetem előtt várt, hogy hazatömegközlekedjen.. mert képtelen volt megvárni azt a negyed órát, amit még a suliban töltöttünk, he he.

Este Frankhegy, meglepően jó volt. Egyáltalán nem volt tömeg (talán a hideg vagy a minimális (?) reklám miatt), sőt hiányoztak a szilikoncicák és a diszkófiúk is. 3 pulóverben még hideg sem volt. Reggel 7-re értem haza. Ma délután 4-kor sikerült felébredni..