péntek, március 14, 2003

Hazafele beugrottam a momba valami ehetot vasarolni. Mindig kint szoktam megallni a Csorsz utcaban, este, rutinosan, elfoglalva az egyik savot (ilyenkor mindenki ezt teszi). Most az autok szinte 2! savban alltak, es kigyozo sor kanyargott le a melygarazsba. Ekkor mar kezdett gyanus lenni. A folyosokon sosem latott embertomeg, hatalmas szatyrokkal. Aztan rajottem. Holnap marcius 15-e. Be kell spajzolni, hiszen a boltok zarva vannak. Ezek meg mint a birkak kapkodtak el egymas elol a cuccokat, tuti egy csomo olyan dolgot is megvettek, amit amugy nem, latva hogy mas is szemet vetett ra.. A kozert meg szerintem siman ratett 20 szazalekot az arra, vagy csak most tunt fel, hogy mennyire kurva draga minden.. Boldogan lelegeztem fel, amikor mar csak a visszapillantoban lattam a neon mom feliratot..