szombat, március 29, 2003

A mai vizsga kulonosen viccesen sikerult... Elso korben egy teszt (20 p), majd egy 5 kifejtos kerdesbol allo zh (30 p). Ha a teszted nem jo, ki se javitjak a kifejtos reszt.. oriasi mennyisegu puskaval erkeztem, a felet nem tudtam hova tenni, vegul a padba a tankonyv lapjai koze rejtettem oket. persze kipakoltattak a padot + elultettek. A teszt utan a fel evfolyam felallt, es ugy dontott, hazamegy. En meg vallalkoztam tovabb, es milyen jol tudtam volna puskazni, ha lett volna mibol!! A 4 felugyelotanar meg elmehet nyugdijba. Ja, az egyik kozuluk a jegyzetoszto csavo volt, aki olyan kedvesen az orromra csapta az ajtot nehany honappal ezelott..

A reggel fel 6-os keles (+ az egesz elmult het) kicsit megviselt, most tertem magamhoz nehany oras szunyokalas utan.. Szombat este van, kene menni mulatni, ehelyett elmentem az ejjelnappaliba es bevasaroltam: Szensavas asvanyviz, 1 tabla milka, toast kenyer, paradicsom... Idealis melegszendvics vacsora lesz ebbol, mar erzem.