kedd, március 04, 2003

Tegnap beneztem a Persona nagykerbe. Fura, semmi sem valtozott, ugyanazok a miss picsa eladocsajok, es a kedves, de majdnem halalra szolariumozott uzletvezeto fiu. A gepben persze mar nem voltam benne (jo masfel eve nem foglalkozom ruhakkal), most csak sajat celra szerettem volna 1-2 hordhato darabot beszerezni. Az elmult idoben [1 ev] kisse elhanyagoltam ezt a projectet, leszamitva a csipofarmert ugye.. de ahhoz fel is kell venni valamit.. Vegul 4 darab felsovel tavoztam [szolifiu mondta, hogy maskor is jojjek nyugodtan, ha o itt van vasarolhatok.. hah!] 13 000 ft ertekben. Delutan R elcsabitott a Mammutba, ahol kiszamoltam, hogy tobb mint 100% haszonnal dolgoznak perszonaek... a 4 felso siman kerult volna 26 000 ftba.. hogy nem sul le a kepukrol a bor. Persze szokas szerint bombariado volt, az emberek nyugodtan nezelodtek, vasarolgattak tovabb, mintha mi sem tortent volna. Birkak.