szombat, május 10, 2003

Nézegettem a blog.lap.hu-t. Vajon mitől lesz egy blog "harisnyablog"? Írjak a szexuális életemről? Esetleg a fájdalmas menstruációmról? Megfontolom.

Jut eszembe Suematra és az extrém szexuális élmények.. Május 8-án írja: Ellenálhatatlan vágyat érzek, hogy a most kezdődő megbeszélésre elvigyem magammal olvasnivalónak az "Anális szex tíz aranyszabálya" című dokumentumot. majd 9-én: Tegnap valami extrém (?) szexuális dolog pártjára álltam. Nem azért mert próbáltam, hanem mert nem mondok nemet semmire, amit nem próbáltam, és ami jó lehet. ... Nem riadok meg semmi új érzéstől, még akkor sem ha furcsa. Lehet, hogy megriadok, de még az is szeretem. Kicsit megpiszkálom, aztán fejest ugrok az érzésbe, és várom, hogy mi történik. Átélem. Mi lehet ez az új tapasztalat? Anális szex vagy valami finom leszbikus élmény?:) Talán hétfőn megtudjuk..