csütörtök, június 26, 2003

Barcsak lenne mar jovo het szerda!! Akkor kell ugyanis varratszedesre menni...

A mutet nem volt egy leanyalom, bar nem is szamitottam arra.. Felpaprikazott hangulatban erkeztem meg a rendelobe, ahol belem tomtek egy seduxent, majd befektettek a mutobe (!!). Az orromra tettek a maszkot, es mar jott is a jo kis gaz. Azt hiszem ez az un. kéjgáz, de nekem semmi kedvem se volt nevetgelni. Ahogy kezdett elzsibbadni a kezem, labam, arcom elkezdett dobogni a szivem is. Nagyon. Erre megjelent egy jokepu srac, es beadott erzestelenitot mind a 4 fogba. Plussz 2-t a szajpadlasba. Na akkor orditottam volna legszivesebben, de csak valami fuldoklo hang jott ki a torkomon. Aztan mindenki kiment, magamra hagytak a panikommal. A szivem gyakorlatilag a torkomban dobogott, ereztem, mar nincs visszaut. Aztan megjelenti a doki + az asszisztens, elkezdtek kipakolni a muszereket, felvettek a maszkot stb. En kozben probaltam oriasiakat szippantani a gazbol, es felnottkent viselkedni. Erdekes, amennyire nem paraztam ettol elotte, ez alatt a 8-10 perc alatt a retteges minden fokat ateltem, asszem.

Aztan elkezdodott. Szerencsere a sziket nem lattam, igy a vagast sem ereztem, csak a lidokaint. (juj de rossz ize van!!) Bal also. Furas. Kinomban a szemuket neztem (mindkettojuk szeme nagyon szep volt), es hogy az asszisztens lanynak a kozmetikusa elfelejtett egy rosszul nott szalat kiszedni a szemoldokebol... haha mire nem jo a mutolampa fenye! A felso fogaknal volt kicsit kellemetlen a dolog, mindent pontosan hallottam, hogy mi tortenik a szamban.. kb. 1 ora 10 percig tarotott a dolog, azt hiszem eleg jol ment, mert ma mar fagyit is ettem..

Utolag tudtam meg, hogy azert ezeknek a muteteknek is megvan maguk veszelye. Nalam pl. a 2 also fog nagyon kozel nott az idegekhez, ha veletlenul megserti valamelyiket a doki.. nos akkor eleg jol lebenulhatott volna a fel arcom.. de szerencsere nem tortent semmi ilyesmi.

A mutet vegen valosaggal kipattantam a szekbol, kaptam fajdalomcsillapitot es antibiotikumot. Be a kocsiba, haza, agybafekves. Es akkor jott maga a pokol. A fajdalomcsillapito abszolut nem hatott, valosaggal sirtam, annyira fajt. Bevettem meg 1 kataflamot, de az is csak fel ora elteltevel kezdett hatni. Kicsit belazasodtam, de aztan kezdett minden oke lenni. Aludni nem nagyon tudtam, csak reggel 6 utan. Delben ebresztett egy telefon.