szerda, június 04, 2003

Ma hosszu ido utan ismet bkv buszoztam. Igaz csak 4 megallot. Ki is fogtam egy ellenort. A no kicsit furcsa volt elso ranezesre is, latszolag a baratnojevel beszelgetett, mikor felszalltam. Akkor fogtam gyanut, amikor az egyik nagyobb kanyarban felemelte a karjat, es megfogta a kapaszkodot.. a hona alol elokunkorodo hosszu, legalabb 8 centis fekete szorszalak valosaggal farkasszemet neztek velem.. gyorsan hatat forditottam, amikor a rekedtes hang szolalt meg a hatam mogott.. "jonapotkivanok... jegyeketberleteketfelmutatnitessek".. pokerarccal kezdtem kutatni a taskamban, kivettem a penzarcat, es felmutattam a diakigazolvanyt, de epp csak egy pillanatra. Ugy latszik ez meggyozte, mert elindult a busz hatso resze fele. Nem vartam meg amig, visszajon, inkabb leszalltam a kovetkezo megallonal, kajan vigyorral az arcomon. Legalabb setaltam egy jot a benzingozben, es lecsekkoltam a legujabb kinai butik divatot.