szombat, június 14, 2003

Mobil klima es uj hutoszekreny. Ma nekik orulok a legjobban.

A Hutoszekreny: Mivel a jo husz eves lehel muzealis frigo szepen kezdte megadni magat, jeg helyett mar csak langyos vizet gyartott, ezert a mult heten megszuletett az elhatarozas.Uj hotot veszunk! Irany az EW. Lapozgatva az akcios ujsagot (atveres), megakadt a szemem a mobil klima akcion, 99.000Ft. Hmm.. meggondolando, meglatjuk. EW-ben szepen kivalasztottuk az uj hutot Electrolux, energiatakarekos, nagyon szep! Megrendeltuk, hazhozszallitassal. Ugy dontottunk, a klimara alszunk egyet.

A Klima: masnapra rajottunk: megiscsak meg kellett volna venni azt a klimat! Hiaba recseg, ropog es olyan, mint egy mini eromu, megiscsak hideget varazsol ide a tetoterbe. Mas megoldas nincs, split vagy ablakklima kizarva. Mikor 3 ora alvas utan reggel 8-kor mar nem birtam aludni a hosegtol, elhataroztam: megvesszuk es kesz. Aha.. este kimentunk a budaorsi bevasarlokozpont negyedbe. Ew: elfogyott, ha MOST megrendeled, 2 het mulva megkapod. MediaMarkt: nincs. Praktiker: az orrunk elott guritottak ki az utolso darabot.. Vegigtelefonaltam az osszes Praktikert, mindenhol elfogyott, meg a ventilatorok is. Majd telefonaljak par nap mulva, persze. Vegul nagy nehezen csutortokon megtalaltam a megoldast: Egy ujpesti legkondi szalontol kikonyorogtem a bemutato darabot, kedvezmenyes aron :) Hasznaltak kb 5x3 percre eddig. Most itt all a hatam mogott, omlik belole a hideg, a macskaval hangosan dorombolunk..mrrrr.