péntek, augusztus 08, 2003

Nohatakkor, rovid osszefoglalo az elmult hetrol, cimszavakban:

Aug 1 - Pentek: Samsung Dijugrato Verseny a Tattersalban. Reg jartam arra, a magyar lovasok legalabb annyira bekepzeltek, mint eddig. Pedig.. A magyar csapat 4 indulojabol 3 kulfoldon el es ott is versenyez. J-vel nagyon jol ereztem magam, eluldogeltunk a felso lelaton, hideg asvanyvizet kortyolgatva. O leginkabb nosztalgiazott, es elemezte a lovakat es lovasaikat. En pedig fenykepeztem.

Aug 2 - Szombat: Rovid latogatas a szigeten. Moloko, Tipper, vegul egy kis Palotai zuzas, nagyon reg hallottam mar jatszani. A regi Torokbalint/katlan idoket idezte. Orditva, ugralva tancoltam egy orat, csak az elviselhetetlen hoseg miatt menekulni kellett.. Hazafele HEV-el mentunk, a megalloban talalkoztunk O-val, azt hiszem az elet tanitani akar valamire. Eleg jol jottem ki a szituaciobol, de a talalkozas nagyon felkavart, napokig ragodtam rajta..

Aug 3 - Ismet Tattersal, ezuttal Á-val. (Eredetileg Susieval mentem volna, de o a verseny kezdete elott 10 perccel irta meg smsben, hogy sajnos nem tud eljonni, dolgoznia kell). Á meg sosem volt ilyen versenyen, azt hiszem nagyon tetszett neki. Foleg az eredmenyhirdetes utani tiszteletkor. Aztan 3-4 oras lelkizes, ebeddel osszekotve.

Aug 3 - Kedd: 2 oras latogatas Debrecenben. Rekord 2 oras autozas az odauton, klima nelkul. Megcsodaltuk a felujitott belvarost, elinteztuk a hivatalos ugyeket, kozben majdnem megfurodtunk az egyetem elotti oriasi szokokutban (hujj), de vegul a benne ugralo pottom ciganygyerekek elriasztottak .. Hazafele meg megalltunk ebedelni a Hortobagyon.

Aug 5 - Csutortok: Reggel 10-kor felhivott a foosztalyvezeto, aki bent volt az interjumon. Nagyon sajnalja, de vegul egy masik valakit valasztottak, akinek mar van a munkakorben szerzett tapasztalata (...) . Azert o hivott, mert nagyon szimpatikus voltam, es nem akarta, hogy a HR irjon egy levlet, vagy hivjon fel telefonon. Es hogy elteszi az oneletrajzomat es szol, ha lesz valami megfelelo pozicio.. Meglepodtem.