szombat, augusztus 30, 2003

Pokoli torony.

1. Reggel 9: szuleim koltoztetese a kis lakasba. Kis lakas kitakaritasa a Berlo kosza utan.

2. Delutan 5 ora. Rohanas a Pilisbe, targyalnom kellett 3-4 tulajdonossal, hogy vajon tudnak e vallalni 3 lovat bertartasba? Hat, nagyon nehez ugy...Ja hogy az egyik meg csodor is, raadasul, akkor sajnos nem.. Vajon hogyan fogjuk uj helyre vinni oket szeptember elsejetol?
(aki vallalna 3 lovat bertartasba Budapest kornyeken, irjon! :))

3. Elhagytam a telefonom. Hajnali kettokor. A mozi utan. Visszarohanas a moziba. A takaritok sajnos nem talaltak semmi ilyesmit (valamelyikuk uj telefonnal gazdagodott, hogy santulna meg..). Ugyfelszolgalat hivasa hajnali 4-kor, kartya letiltasa.

Hajnali 5-kor rajottem, hogy csak masfel eves backupom van a telefonszamokrol, azota az osszes fontos ember szama megvaltozott. Hajnali fel 6-kor lefekudtem. 6-kor arra ebredtem, hogy a macska az ejjeliszekreny mellett, 50 centire a fejemtol oklendezik, vegul hany.. Feltakaritottam. 7-kor megerkezik D. aki felebreszt, hogy meseljem el, mi tortent az ejjel. Fel 10-kor megszolal az ebreszto, mennem kell segiteni pakolni...

4. noverem koltoztetese a kolcson lakasba. Ezt a bejegyzest 2 fuvar kozott irom.