kedd, szeptember 16, 2003

Vettem egy nagy levegot es bejelentkeztem a fodraszhoz. Amiota egyszer totalisan elcseszte egy a hajamat, 14 eves koromban, a kamaszkor csucspontjan, nagyon erzekeny vagyok. Sokaig magamnak vagtam (allitolag nem is rosszul), de azert ezt bizonyos hosszusag utan mar nem megvalosithato, plane ha az ember lanya trendi is szeretne lenni. Jovo het hetfo fel 4-re kaptam idopontot (el ne felejtsem), kicsit izgulok. Pedig egyszer mar kiprobaltam a leanyzot, es nem csalodtam. Mikor Anita, a regi fodraszom szult, nyar elejen, majd lelepett a fodraszatbol..

Delelott megoldottuk a lo kerdest is, 5 ev utan uj helyre koltoztek a dragak. A szo szoros ertelmeben. Ha kiszamolnam, hogy X ev alatt mennyit koltottem erre..de nem szamolom ki, mert szivrohamot kapok. Lenyeg, hogy most jo helyen vannak.